5 dagar kvar till julafton!




Och än finns väl en del kvar att göra onekligen. Men inte idag. Haha. Har inte riktigt vaknat till liv än om jag ska vara ärlig. Se om jag orkar knåpa ihop nåt lite roligare inlägg av nåt slag under eftermiddagen. Aja nu blir det lunch, sen dusch och så är det väl typ kväll ute. Kanske skulle ta och dricka lite glögg ikväll? Alltid gott!

Sen vill jag gratulera min bror på födelsedagen! För idag fyller han 32 år! (vilket enligt ett snabbt överslag i huvudet innebär att jag fyller 29! Hujeda mig) Vår mor var ju så smart att hon lyckades tajma in en unge 5 dagar före jul och en 4 dagar efter... Skämt åsido mamma och grattis brorsan!



Håkan som tomte och jag som tomtenisse nån gång för måååånga år sen. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0