God morgon!

Har väl egentligen inte så mycket att tillföra så här på morgonkvisten. Nu blir det strax frukost, tidning och sedan sova en sväng till. Är trött som jag vet inte vad. Men frukost måste ändå hinnas med innan jag sover. Nu är det bara 8 dagar kvar till julafton och 12 dagar kvar till min födelsedag (*weeeeeeee*). Undra var hösten tog vägen? Jag tycker nyss jag hade semester och spenderade en underbar varm och solig vecka i Kaunas och Riga. Men men, det blir väl sommar även nästa år. Kan jag hoppas. :-)


Några bilder för att drömma mig tillbaka...

Kaunas! (Litauen)

 

 

 

Riga och Jurmala!

 

 

Mindre kul då när det kom världens jäkla regnskur medan jag befann mig i Jurmala... så här såg det ut efter regnskuren... Haha.



Det var nånstans innan detta regnet föll som Dima Bilan knallade förbi restaurangen där jag satt i Jurmala. Rysk kändisspotting! Om ni inte vet vem han är, googla! (vann Eurovision 2008) Det var ju New Wave i Jurmala och han skulle uppträda på kvällen. Lite oviktigt vetande sådär. Aja.

Nu ska Elza äta och sen sova. Godnatt ;-P

//Elza








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0