Goddagens herrskapet!



Joe Mangianello - bara för att... ;-) (alternativt "I wanna do really bad things with you..." hahaha)
 

Ibland kan det vara en god idé att sätta ett alarm  om man inte vill sova borta hela dan efter jobbet. Haha. Vaknade för tio minuter sen och förväntade mig att klockan var högst 11, men snart 13! Gah. Inte för att jag har några större planer för dan men måste masa mig ner på stan för att byta en tröja.

Nu blir det kaffe, dusch, påklädning och sen fara ner på stan. Kan kanske passa på att titta lite på julklappar också. :P Jag är lite av en sistaminuten- shoppare av julklappar. Det har funkat förut i alla år, så varför bryta ett vinnande koncept?

Sen en fin bild som har absolut ingenting att göra med texten, bara för att denna lilla Nisse är så förbaskat snygg! Och då menar jag faktiskt ansiktet. Ni får googla på Joe Mangianello (vars efternamn jag aldrig lär mig stava) så får ni se hur han ser ut i bar överkropp. ;P  Han fyller tydligen år samma dag som mig med, trevligt trevligt!

För er som har missat det spelar Joe Alcide (som är "varulv") i True blood. Och han gör ett förbaskat bra jobb också! Alcide i serien ser ut ungefär som jag föreställt mig när jag läst böckerna. Samma sak med Eric faktiskt (minus att Eric i böckerna har väldigt långt hår). Sookie däremot, nja, om jag tolkar böcker rätt så är Sookie nästan på gränsen till mullig (kurvig), stor byst, blont hår och blå ögon. Fast jag tycker Anna Paquin gör ett bra jobb som Sookie, så jag har överseende med vissa fel på utseendefronten. Nåja nu kom jag väääääääldigt långt från ämnet. Haha.

Nåja analyser av True blood på teve vs Southern Vampire Stories- böckerna får nog bli ett senare inlägg. Känns som det kan bli utdraget detta.

Väl bekomme!

//Elza




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0