Intressanta länkar!

Här kommer två länktips, två av mina favoritsidor på nätet!
(klicka på bilderna för att komma in på sidorna)

Den första är Englishrussia:




Som namnet antyder handlar det om Ryssland. Det är en slags blogg med alla möjliga bilder (och text) från alla håll och kanter i Ryssland. Stort som smått, jag kan fastna på denna sida hur länge som helst!


Andra sidan jag ofta fastnar på är Jan Jörnmarks sida, Övergivna platser:



Som handlar om precis det titeln antyder. Övergivna platser! Men det är så mycket mer än bara bilderna. Under bilderna medföljer även en bit nutidshistoria, väldigt intressant att läsa! Det har blivit många timmar på denna sida tror jag.


Så ta gärna en titt på dessa sidor om ni tycker det låter intressant!


Over and out.
//Elza



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0