Mot Sherwoodskogen!

Eller snarare till pappa. Haha. Pappa har delegerat köttbullestekning och tillagning av Jansson frestelse till Elza. Så får vi se hur glad jag är i eftermiddag. För jag brukar ju aldrig tappa humöret när jag ska göra köttbullar... haha. Har ett vagt minne av en jul för några år sedan (Elza var kanske 25) och jag fick inte igång matberedaren när jag skulle göra köttbullesmeten.

Tur att ingen annan var hemma då för vad jag gormade, härjade, skrek och tjöt! Haha. En syn för gudarna! Elza är så lugn och jämn i humöret! :D Men jag satte mig ner en stund, lugnade ner mig och sen gick det bättre. Jag tappar humöret väldigt fort, men lugnar oftast ner mig ganska fort också... :-) Dock är väl detta scenario inget ovanligt... städning, flyttpacka, bakning... ;-)

Aja, dags att dra!

//Elza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0