Myskläder på!

Så nu har jag tagit mig hem från pappa efter en trevlig dag med god mat och väldigt trevligt sällskap. Några julklappar fick jag också. Mest böcker så det blir mycket läsning framöver. Nog för att boken om Peter den Store såg lite mastig ut, haha, men den verkar intressant! Nu har jag slitit av mig de något obekväma festkläderna (jävla klänning som åker upp en decimeter så fort man tar ett kliv, imorrn kväll blir det svarta klänningen helt klart!) och sitter under en filt och kollar på Sällskapsresan och tar mig en liten whiskypinne. Lagom avslutning på dan! Imorrn kväll blir det trerätters juldagsmiddag och sen lite party! På måndag ska jag till mamma på kalkonmiddag. Så än är inte julen slut! Dessutom fyller jag ju om fyra dagar! *weeeeeeeeee*

Over and out.

//Elza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0