Oj oj oj... Colin Firth!

Slog en bläng på Bridget Jones diary nu ikväll bara för Colin Firths skull.. och ja han går ju inte av för hackor! Men min stora favorit är ju Stolthet och Fördom som jag numera kan alla repliker i. Mr Darcy, oj oj oj. Eller vad säger du Milliz?



Och som Mr Darcy! ;-)





Nej nu är det väl dags att lägga sig, är ju en dag imorrn också! Och om jag får sova kanske jag är något mindre "kvinnligt dramatisk" imorrn... haha. Skulle snarare säga att det är Elzas dåliga tålamod och det berömda "Johanssonska humöret" (som mamma kallar det) som spelade in. Vad kan jag säga, jag är expert på att överdramatisera, överanalysera och tänker inte innan jag öppnar munnen alltid. Så blir det som det blir också. *skratt* Men det är ju det som är så charmigt med mig! Jobbig, gnällig och en dramaqueen! Haha.
 
Jaja, skit samma. Sova, nu! :-)

Godnatt!
//Elza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0