På väg!



Mormors julklapp!

När ni läser detta är jag antagligen på väg till mormor för att utbyta lite klappar och trevligt sällskap. :-) Bara 3 dagar kvar till julafton nu! Julafton är ju ändå julafton och jag ser fram emot att fira den med pappa och Irina. Alltid lika trevligt. Kanske jag får en bra bok i julklapp av pappa i år med? (nu kan jag i och för sig gissa vilken bok jag kommer få för pappa har i princip försagt sig redan... *skratt*) Jag hoppas!

Pappa och jag brukar ju köpa böcker till varandra, oftast inte helt otippat böcker som vi sen kan låna av varandra, vår boksmak är ganska lika. Inte helt oväntat handlar böckerna ofta om Ryssland/Sovjet på ett eller annat sätt. Sen kan det ju hända att jag inte får tillbaka boken pappa lånat av mig och vice versa...
- Men pappa, är inte det där min bok som står i bokhyllan där? Jag fick den i julklapp för 2 år sen.
- Jo kanske det, men var är i så fall min bok du lånade då?
- Haha, jaja, vi glömmer att jag sade nåt då... ;-)

En inte helt ovanligt förekommande konversation mellan pappa och mig. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0