Torsdag!

I brist på fantasi gällande rubrikvalet får detta funka. Jag vill väl inte påstå att jag åstadkommit sådär otroligt mycket idag. Haha. Men var nere och kollade lite och kom istället för ett par byxor hem med en klänning, till nyår är det tänkt. Nåväl, bättre än ingenting? Haha. Annars vet i fan alltså, haha. Det har varit en lugn dag. Imorrn ska jag ner på stan igen, men med Camilla. Se om det blir en fika med Ellie! Och på lördag är det nyår! Jag älskar den dan för att då får man verkligen klä upp sig till tänderna utan att folk kollar konstigt på en! Kan inte bli bättre! :-)

Här är i alla klänningen jag införskaffade. Tämligen diskret för att vara Elza. Tills man ser ryggen... ;-) Okej inte världens bästa bild men det bästa jag kunde åstadkomma i provhytten. :-)




//Elzaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0