Trubie!

Som ni ser blev bloggen nu lite True blood inspirerad. För folk som känner mig kommer detta nog inte som en överraskning. Jag är ett stort True blood fan och om än ännu större fan av böckerna serien väldigt löst baseras på, böckerna om Sookie Stackhouse av Charlaine Harris. Längtar efter nästa bok som kommer i maj nästa år, och för att inte tala om säsong 5 av True blood som startar i juni nästa år!

Kan förklara min adress också, för er som inte vet det betyder "meitene" flicka på lettiska. Ett av de finaste orden jag kan på lettiska. Jag kan inte prata lettiska men tycker det är ett väldigt vackert språk! Nåväl detta får väl avsluta detta inlägg. Dyker säkert upp fler inlägg under dagen. Kan bli lite mycket såhär i början och sedan lite mindre framöver. Måste ju även berätta om Tess och min helg i Göteborg!

//Elza 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0