kents presskonferens!



En totalt surrealistisk upplevelse! Presskonferensen med kent. Kan knappt fatta att jag var där. Men räcker med att jag kollar på klipp därifrån på svt, expressen och aftonbladet så kan jag se mig där, ståendes en halvmeter från Sami och nån meter från Jocke! Haha, helt sjukt! Jag ska fixa ett längre inlägg med lite fler och något bättre bilder under helgen. Måste få in dem i en dator först bara. Jag har ju bara mobilen för tillfället. Så jag återkommer med mer om kent. Nya albumet är för övrigt sjukt bra! Totally amazing. ;-)

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag är inget stort fan av Kent, men 999 diggar jag hårt!

2012-04-27 @ 17:22:58
URL: http://www.smalandskans.blogspot.com
Postat av: Elza

Kul att höra! Jo den låten är det bästa de gjort på länge! Och det finns en hel del bra hyfsat lättsmälta låtar på nya skivan. Jag undrar dock hur Jocke Berg kommer på texterna, han måste ha grymt mycket fantasi och inlevelse!

2012-04-27 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0