Ny dag!

Såna här mornar (nåja förmiddag nu) gillar jag. Bli väckt med en kopp kaffe, solen lyser där ute, inga måsten, Gilmore Girls på teve. Lagom lat söndag! Måste bara kommentera melodifestivalen igår. Eller rättare sagt kommentera Ranelids framträdande. Trots att så många på Facebook verkar så jäkla negativa till att han gick vidare så måste ju ändå nån ha röstat på honom? Så svenska folket, ta ur kvastskaftet ur arslet och skaffa er lite humor! Ta inte tävlingen så jäkla allvarligt! Hört talas om ironi? Jag kan stolt erkänna att jag röstade på honom! Men bara för att ha nåt roligt att titta på i finalen! Dessutom är det kul med ett bidrag som utmanar den rådande schlagernormen. Måste allt vara antingen en gapig ballad à la Molly eller en fjantig poplåt à la Mattias? Melodifestivalen tar verkligen fram det sämsta i alla artister. Och nej jag är ingen schlagerhatare, tvärtom! Detta år har varit sämre än vanligt. Gah!

God morgon!

//Elza

Kommentarer
Postat av: Milliz

Kan enbart hålla med dig här. Och ärligt talat så gillade jag faktiskt Ranelids bidrag. Udda, speciellt och utmanade för det som sägs vara normalt inom denna tävling. Röstade inte själv, men tror att ett sådant här bidrag är bra för tävlingen.

2012-02-19 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0