Däppt i näsan.... :S

God morgon kamrater!

Ny dag, nya möjligheter eller vad är det man brukar säga? Nej nu ska jag faktiskt inte låta överdrivet positiv för det är jag inte. Men trots en genomtäppt näsa som gjorde att jag nu vaknade med en sandpappertorr hals, lite rethosta på det, huvudvärk, feber och däven (är däven ens ett ord, eller är det dialektalt? Måste googla... haha) så känner jag ändå en ganska positiv inställning till livet denna morgon. Fråga mig inte varför. Det är nån positiv känsla bara av att det kommer bli en bra dag trots allt. Ovanligt för Elza med såna här positiva inlägg innan första koppen med kaffe! :O Är nog feberyran som talar.... men men....

Ha en trevlig dag!


//Elza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0