Lite gnäll och lite nostalgi!

Vad ska jag med en blogg till om jag inte får gnälla lite? Haha. Vaknade nu tidigt på söndagsmorgonen med ont i huvudet, öm hals och kallsvettningar. En dubbeltreo senare sitter jag här framför datorn. Lär inte somna om nu ändå. Treon verkar hjälpa mot huvudvärken åtminstone.

Igår blev det en tur till Vetlanda, och hemväg genom Holsbybrunn, där jag spenderade 2 år av mitt liv på Ädelfors Folkhögskola. (2003- 2005) Jag blev nästan lite besviken, jag hade hoppats på nån slags nostalgikänsli men det närmsta jag kom var när jag såg backen jag knallade uppför till skolan varje morgon. Annars inte så mycket. Jag antar att nostalgins skimmer har lagt sig något efter sådär 8 år? *s*

Nu var Holsby bara en ganska trist liten håla ärligt talat. Aja, alla växer vi väl upp antar jag? Nåja fick några riktigt bra vänner i alla fall! Även om jag själv är lite förvånad över vilka det är jag fortfarande har kontakt med, och mest kontakt med. Det hade jag inte trott för 6 år sedan! (eller nu är det väl snart 7 år sen vi slutade där?) Nåja Ädelförs är ett helt annat inlägg. Blev lite smått nostalgisk nu bara. Kan vara febertoppen och kallsvettningarna som gör det. Haha.




Elza anno hösten 2003, första vecka på Ädelfors om jag inte missminner mig.



Elza i januari 2005, tänka sig 7 år sedan! Hujeda mig vad tiden går!


Så bra, jag hittade två relativt städade bilder på mig själv från den tiden, det var inte illa. *skratt*


Nu ska jag kallsvettas klart.... ;-)


God morgon!

//Elza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0