Go morron! ;)

Så har Elza till sist vaknat till liv! Skämt åsido är jag väl fortfarande inte på topp hälsomässigt. Åt lite frukost imorse efter jobbet, somnade, sov till kanske 11, tryckte på teven, kollade på nåt program, somnade om och har sen dess sovit fram till typ klockan 2. Har nu intagit en lunch bestående av rostat bröd och te. Kan ju inte påstå att jag har nån större matlust just nu. Ett i-landsproblem är även en finne som poppat upp nedanför kinden, va fan! Inte för att jag ska gå ut idag tror jag men ändå. Haha. Nej om jag skulle kolla lite Sons of Anarchy? Suger lite Jax- tarmen nu... ;-)



Med tanke på att jag själv ser ut som ett vrak idag (och fortfarande har nattlinne på mig) får ni istället en bild på PP, basisten i Barbados. Där är nåt att glo på, definitivt! Jag måste framstå som en riktigt ytlig person, haha, så därför kan jag tillägga att PP är en väldigt trevlig och pratsam snubbe också! Hans basspel är jag inte tillräckligt musikalisk för att kunna bedöma, i mina öron låter det okej men jag har hört ordet "klåpare" och "inte värst imponerad" nämnas av andra men jag låter det va osagt. Haha. Nu måste jag ha en snus innan huvudet mosar ihop totalt.



//Elza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0