Labvakar!

Haha, smidigt av mig att skriva god kväll på lettiska istället! Trött dag idag med, gah när ska eländet ta slut? Har i och för sig inte tagit något febernedsättande på hela dagen, kan vara det. Men det är fixat nu! Dock höll det sluta med en snabb död för min redan halvdöda dator. Haha. Jag vet i fan vad jag pysslade med men helt plötsligt var glaset med treo i knät! Aja, bättre i knät än på datorn 10 cm bort. ;-)




Smått trött, men inget lite treo, kaffe och väldigt hög musik i mina fina lila lurar kan råda bot på. Men jag undrar vad tusan jag lyssnar på? Jag har svårt att bestämma mig för om jag gillar H2O eller inte. Har dock lyssnat på det hela eftermiddagen, det har sin charm. Men om ni har svagt hjärta ska ni låta bli att lyssna på dem tror jag. Haha. Fick ju tips om basisten i bandet, jag måste ju kolla runt lite, PP blir ju inte yngre direkt. På jakt efter en ny favoritbasist helt enkelt! Hitttills har jag dock hittat typ noll basister som tilltalar mig. Det är möjligtvis Adam Blake i H2O då... men nja.. han är ingen PP. ;-)



Hmmm... jag vet inte riktigt ärligt talat? Nu går ju jag bara på det totalt ytliga då jag villigt får erkänna att jag inte är tillräckligt musikalisk för att höra om han spelar bra eller inte. Haha. (tydligen är PP en klåpare, han må vara det men han ser ju jävligt bra ut i alla fall!) Ytligt sett ser det väl helt okej ut! *skratt*


//Elza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0