Utmaning!


1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte!


1. Hur mår du idag? You oughta know - Alanis Morisette (eller?)
2. Kommer du komma långt i livet? Ain't no mountain high enough - Diana Ross (låter bra!)
3. Hur ser dina vänner dig? Här kommer alla känslorna - Per Gessle
4. Kommer du gifta dig? Buick Makane (Big Dumb Sex) - Guns'N' roses (haha, ja lite udda?)
5. Vad är ditt livs themesong? Straight Up - Paula Abdul
6. Vad e ditt livshistoria? Jag får liksom ingen ordning - Lars Winnerbäck (japp, story of my life!)
7. Hur är skolan för dig? No, It isn't - +44
8. Hur kan du komma framåt i livet? Anything goes - Guns'N' roses (varför inte?)
9. Hur kommer imorgon vara? Here I go again - Whitesnake
10. Vad är det bästa med dina vänner? Shut Up! - Simple Plan (snarare "Elza, tyst nu!")
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Just a girl - No Doubt
12. Vilken sång beskriver dig bäst? It would have been good - Marit Bergman
13. Hur är det med ditt liv? Waiting for a star to fall - Boy meets Girl
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Sk8er boi - Avril Lavigne (haha, ja det var ju humor)
15. Hur ser världen på dig? Don't Phunk With my heart - The Blackeyed Peas
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Fading - H2O
17. Vad tycker dina vänner om dig? The story of us - Taylor Swift
18. Har du en djup och mörk hemlighet? You give love a bad name - Bon Jovi
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Du är nog den - Melissa Horn (så kanske det? haha)
20. Hur kan jag göra mig själv glad? Symphoni of Destruction - Megadeath (ja så destruktiv är jag inte... ;P)
21. Kommer jag nånsin ha barn? Numb - Linkin Park
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström (hmm?)
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? We're not gonna take it - Twisted Sisters
24. Vad är några tips till mig? Heaven's on fire - KISS
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? A tout le monde - Megadeath
26. Vad är min danssång? Hole in the head - Sugababes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0