Väntar...

Väntar på att jag ska kunna gå iväg och jobba, bara nån timme kvar nu! Funderar på lite nyponsoppa och en nattmacka, känner att det kurrar i magen. Idag har varit en slödag, inte blivit mycket gjort. Jag läste ut sista boken om Elsa, av Sofi Fahrman. Började läsa den igår. Sedan har jag kollat på senaste avsnittet av True blood. Verkar bli en bra säsong! Nej nu måste jag tusan äta nåt och dricka en kopp kaffe.


Här är en av mina "gladlåtar", kan inte låta bli att bli glad när jag lyssnar på den! Jag kommer dock inte på hur jag ens stötte på låten till att börja med, Ash är inget band jag lyssnat på. Den har väl fastnat i mitt medvetande nånstans på vägen bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0