999

Jag kan inte sluta lyssna på denna fantastiska låt! Jag får säga att det är modigt att släppa denna låt som första singel. Den är helt klart i klass med 747 och Mannen i den vita hatten, även om den sistnämnda förblir min favorit av kents bombastiska avslutningslåtar. Men denna är tusan inte långt ifrån! Det är nåt väldigt tilltalande med trummorna och rytmen, man tänker inte ens på att låten är så lång som den är. Om detta är första singeln hur låter då inte skivan? Nu är mina förväntningar höga!

"Dom 999 saker jag aldrig skulle göra
Dom vägs upp av 999 värre saker jag redan har gjort"

Kan inte mer än hålla med de sista avslutande raderna i låten. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0