Vårtecken!

Så var jag på banan med bloggandet igen! Har legat lite lågt i väntan på inspiration. Den väntar jag fortfarande på. Haha. Men men, ny vecka och härligt vårväder ute så nog ska jag kunna beta av några fler klänningar denna vecka.

I söndags var jag hemma hos pappa som fyllde år! Inte helt otippat fick han en bok. Jag fick i min tur låna en bok av honom, "Ivans krig", en lite annorlunda, men intressant, skildring av Röda Armén under andra världskriget.

Goda nyheter annars är ju kents kommande singel, album och turné. Tycker dock de kunde kommit till Norrpan lite tidigare (28 juli), för nu får jag senarelägga min semester något, men det är ju ett ganska behagligt problem.

Nästa vecka kommer första singeln, oj vad jag väntat! Senare i april släpps albumet. Om jag får önska fritt vill jag nog att de släppt det elektroniska ljudet lite... nåt mittemellan Dojd och Samtiden skulle passa. Men jag litar på att de levererar även denna gång, hur det än låter!

Sen är det ju snart dags för speedway igen! *weee* Snart Holta- tajm igen med andra ord. ;-) 9 april drar de igång i Polen och 1 maj i Sverige. När späddväjen drar igång då vet man att det är vår!

Om några veckor blir det flytt också. Inte för egen del men för D. Jag har fortfarande skräckminnen från hans förra flytt. Haha. Fast nu har vi ju redan börjat packa, i god tid, och själva flytten tar återigen en flyttfirma hand om.

Det är inte själva packandet jag egentligen ogillar, det är när man ska packa upp allt och ställa allt till rätta igen. Jag tog ju själv ganska lång tid på mig att packa upp efter jag flyttade sist... haha. Minst sagt. Kan tipsa om att det är dumt att kritisera nån som tog två veckor på sig när det sedan tog betydligt längre tid för mig... men det har jag ju fått igen för minst femtielva gånger efter det (ibland går det bra att ha jäkligt bra minne!) så nu pratar vi om nåt annat. ;-P

Nej åter till balkongen! Hörs!

(Senaste pressbilden på kent)


Kommentarer
Postat av: Tess

Åh vad jag känner för att göra nåt galet! Har du några galna upptåg på gång?

2012-03-21 @ 17:01:06
URL: http://www.smalandskans.blogspot.com
Postat av: Anna

Vart ska han ta vägen denna gång?

2012-03-21 @ 18:59:04
URL: http://imaginerium.blogg.se/
Postat av: Elza

Tess: Det är väldigt ont om galna planer för tillfället, känns som om jag förbrukade dem i vintras. Haha. Numera kör jag på pensionärstilen. ;-) Däremot är jag lite sugen på en tur upp till Sthlm nån helg i vår eller försommaren, bara över dan. Du får gärna hänga på isf!



Anna: Det blir tillbaka till Norrköping, han vill ha lite närmre till jobbet sen trivs han inte i lägenheten han har. Så det beror inte på att han inte trivs i Linköping. Inte mig emot, då kan ju jag träffa mamma lite oftare också!

2012-03-22 @ 00:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0