Vårvinter!

 
Härligt vårvinterväder ute idag! Det inger vissa förhoppningar om att våren kommer dyka upp även i år. Jag har väl varit lite dålig på att uppdatera bloggen, det är väl bara att erkänna att jag är lite av en periodare och så får det förbli. Ibland nåt eller flera inlägg per dag och ibland kan det dröja lite grann. 
 
Gick en sväng på stan idag efter att jag ätit lunch med högt ärade herr Landstingsråd (pappa dvs... haha) och då hittade jag dessa små varelser som defintivt var Rövargängsmaterial så de fick följa med hem! Krabat och Filur heter dem. Snart är det nog antagningsstopp på fler rövargängsmedlemmar... de börjar bli aningens för många. Haha.
 
 
Krabat och Filur!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0