Året som gick...

Med kent i lurarna känner jag mig redo att summera 2012. På sätt och vis var det ett överraskningarnas år. Både i positiv och negativ bemärkelse. Har varit lite av ett märkligt år, men det är väl så med livet, det går upp och ner! :-)

 

Det har varit mycket kent i år! Först deras presskonferens, som måste klassas som mitt mest surrealistiska ögonblick i år. Jocke Berg mindre än en meter ifrån mig! Då reducerades jag till en simpel fjortis igen. Senare blev det kentkonsert i Norrpan, helt fantastisk!

 

För att fortsätta på det musikaliska spåret så fick jag ju äntligen, efter 10 års väntan äntligen se den lettiska gruppen, och ett av mina favoritband all time high, Brainstorm live! Så underbart det var! Sångaren Renars har en sådan fantastisk scenutstrålning och energi! Jocke Berg i all ära men i jämförelse med Brainstorm framstår kent som ett gäng gamla trötta gubbar. Och de är jämnåriga med Brainstorm... Haha.

 

En sak jag också lärt mig att människor kan vara konstiga och oförutsägbara! Visst att jag inte var utan skuld i just detta fallet men jag fattar fortfarande inte riktigt vad som hände. Jag har inte räknat med något svar så jag har släppt det och gått vidare. Det är dock hårt att förlora någon jag trodde var en kompis... Skit samma, inget jag kan göra åt. Lite vanlig artighet hade väl kanske inte skadat dock?

 

Till gladare saker som hänt så har jag blivit stolt faster till gullungen Elwira! :-) Sötare unge får man leta efter! Tyvärr har vi ju även en del förluster att räkna in i släkten. Min ett år äldre kusin gick bort hastigt och totalt oväntat i början av sommaren. Vid stod aldrig varandra nära, men det tog ändå ganska hårt.

 

Vet inte riktigt mer vad som ska vara med här. Detta sammanfattar ändå de händelser jag kommer minnas detta år... Kanske återkommer med mera, who knows? ;-)

 

Så får vi väl se vad 2013 bjuder på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0