Bok och filmtips!





En dag (One day på engelska)

Emma och Dexter spenderar en natt tillsammans dagen efter examen och sedan får man följa deras vänskap samma datum (15 juli) de efterföljande 20 åren. Boken i korthet. Boken fångade mig när jag väl började läsa den och snabbläsare som jag är var den inte så många timmar senare urläst. Bara swischade förbi tiden. Filmen var också sevärd, de hade faktiskt lyckats att hålla sig relativt trogen till boken.  Till Camilla, du måste låna denna bok av mig! :-)

Så köp nu boken (finns på pocket) och SE filmen! Ni kommer inte ångra er! Oj blev många utropstecken i detta inlägg. (note to myself, sluta missbruka utropstecken! haha)

//Elza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0