God morgon mina kamrater!



Kaffe är min bästa vän när jag precis vaknat, utan kaffe= ingen idé att prata med Elza. Haha.  Mitt morgonhumör har visst mycket övrigt att önska. Passande kopp då? ;-)



Nu har även Elza vaknat till liv denna juldagsmorgon. Sanningen å säga så låg jag och läste till halv tre imorse. Jag köpte boken "Elsas mode" häromdagen och jag kunde inte släppa den! Tänkt se om jag kan hitta andra boken på typ pressbyrån eller nåt. Nu vill jag ju veta hur det går för Elsa och Hugo! Sen måste jag ta en sväng till pappa och hämta mitt armband och ringar där. Vill gärna ha dem ikväll, känner mig lite "naked, bare and exposed" utan dem. För att citera Maria Montezami. Haha.



Här är bokskörden jag fick av pappa! Som ni kanske ser är det väl lite tyngre litteratur än Elsas mode, men va fan, jag gillar att variera mig! Mitt "guilty pleasure" är chic-lit böcker i alla dess former. Speciellt gillar jag de brittiska och irländska chic-lit böckerna. Känns som om jag lärt känna London och Dublin bara genom böckerna. Men nu ska det bli kul att lära känna Peter den Store lite bättre! :-) Haha. Omväxling förnöjer!



Men först ska jag avnjuta min kopp kaffe och samtidigt lyssna på musik i de här suveräna lurarna som även de var en julklapp. Lila dessutom! Nån känner mig väl. ;-P Det blir svårt att inte använda de här när jag jobbar då ljudet är fantastiskt bra! Vill inte nöta på sladden för mycket. Elza avverkar ju rätt många hörlurar per år.

GOD MORGON!

//Elza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0