Nya sockar!

Så nu har jag varit hos mormor, ätit gott, träffat lite släkt och umgåtts. Och fått lite julklappar av mormor. Bland annat ett par fina lila hemmastickade raggsockar, det gillas stort! Finns inga bättre sockar på vintern än mormors hemmastickade sockar!



Hos mormor



Sockarna!


Sen tog jag en sväng på stan, var i behov av ett par nya hörlurar då mina blivit glappa. Undrar hur många hörlurar jag avverkar per år? Ganska många... haha. Nåväl, dessa fick följa med hem. Ljudet var väl sisådär, men det var ju döskallar på dem åtminstone... *s*




Så det var min extreeeeeeeeemt spännande eftermiddag. Nu blir det ännu mera spännande då jag måste vika lite ren tvätt. Oj vad kul man kan ha det! Haha. ;-)


//Elza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0