En vecka kvar till jul!

 
Så var det bara en vecka kvar till julafton och jag kan ju bara undra var året tagit vägen. Tyckte nyss det var sommar (nåja månadsmässigt i varje fall, vädermässigt tveksamt... haha) och semester! Jul innebär för min del att det snart är min födelsedag! 28 december för att vara korrekt. (om någon missat det se det som en påminnelse... :-P) Jag gillar att fylla år! :) Nyår gillar jag också! Införskaffade ju en rysk rosa champagne i Riga, speciellt till nyår. Och rysk ingefärsvodka! Ska det va så ska det vara rejält!
 
Just nu borde jag stå i duschen för att sedan ta en promenad ut till Hageby och handla. Jag borde även de närmaste tre timmarna framåt hinna plocka i ordning den rena tvätten (tvätt-tid imorrn igen...oops?), fixa disken ute i köket och säkert nåt mera. Haha. Men vad gör jag? Jo jag sitter här och bloggar. Prioriteringar är inte riktigt min grej om ni undrar.
 
Ska försöka ta mig tid (jag är ju sååååååååå uppptagen... haha) och skriva ett sammanfattande inlägg om året som gått och med lite bilder. Just nu borde jag nog verkligen hoppa in i duschen. :-) För att inte spä vatten på bihangets kvarn om att jag inte gör så mycket om dagarna. (att jag går upp vid tre varje natt för att jobba kvalificerar visst inte in under sysselsättning... :P)
 
Chau!
//Elza
 
 
Måste bara lägga in den här bilden jag såg på Facebook... så bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0