Imorrn!

Det sägs att jag fyller 30 imorrn! Var tusan har åren försvunnit? Om jag blickar tillbaka tio år så började jag då förbereda min flytt till Lettland. Tio år sen? Känns lite overkligt ärligt talat. Visst att det inte var igår men ändå... Nåja känner väl ingen direkt ångest över att fylla 30. Antar att livet rullar på oavsett. Sedan att det kanske inte riktigt blev som man tänkte sig. Å andra sidan "om om inte fanns?". Går inte att gå runt och gräma sig över småsaker. Även om jag får erkänna att jag är en ältare av stora mått. Försöker dock begränsa det till mitt eget huvud. ;-)
 
Bjuder på en bild som är nästan 10 år gammal. Från min första vecka på Ädelfors. (seriöst att det snart är tio år sen jag började där!)
 
 
Så ung, naiv och oförstörd... Haha

Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis i förskott!

Svar: Tack! :)
Elza Gunnarsson

2012-12-27 @ 19:33:57
URL: http://www.smalandskans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0