Julklapp!

Fick min julklapp/födelsedagspresent från pappa i förrgår. Jag är ganska nöjd... Haha. Kan knappt släppa taget! Elzas nya bebis. ;-) Hen heter Nexus men kallas för Nexi. Hittills har Nexi uppfört sig exemplariskt! :-)
 
 
Igår tog jag en tur på stan för att införskaffa de sista julklapparna. Fan folk var som galna! Lång kö utanför systembolaget! Kraschlandade i soffan igår kväll där jag somnade och vaknade vid ett inatt. Blev tolv timmars sömn inatt, välbehövligt efter två nätter med bara tre timmar sömn... :-) Igår fick jag även julklapp från jobbet och från en nöjd prenumerant! (hoppas på fler nöjda prenumeranter imorrn bitti...haha) 
 
 
 
Nu är det nog dags att sätta lite fart, har en hel del att fixa med idag. God Jul på er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0