Sköna lata söndag!

Så skönt att det är söndag! Sova hela natten, få vakna av mig själv, gå upp och fixa en kopp kaffe för att sen krypa ner i den varma sängen igen med surfplattan i högsta hugg. :-) Det var en lång dag igår. Det var ju dags för mitt trettioårskalas!
 
Efter knappa tre timmars sömn gick jag upp för att jobba igår, hem, sova någon timme till sen var det full fart! Eftersom jag lever efter devisen "den late får inte brått förräns kvällen", hade jag i vanlig ordning inte riktigt städat klart och inte hunnit med att göra limepajen. Ovanpå det var mamma (Kentha, brorsan, svägerskan och lilla Elwira) lite tidiga. Så när de plingade på kom jag ur duschen. Stressad? Nejdåååååååå.... haha
 
Men tack vare mamma fick vid ruljans på det och allt var klart tills gästerna kom. Det var lite släkt och så mina äldsta vänner Nina (känt varandra sen första klass) och Camilla (sen sjunde klass). Jag fick bara bra saker jag behövde! Mamma hade tipsat släkten, hehe. Så en fin orkidé från min rumskompis Ida! Å en väldigt fin ring av Camilla och vinglas av Nina. :-)
 
Min limepaj gjorde succé tror jag, himla kul att den blev så lyckad! Kvällen avslutades med lite smörgåstårta och cider i sängen. ;-) Här följer lite bilder på några av presenterna! Var så uppe i allt igår att jag glömde ta bilder under själva kalaset. :-P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0