Tisdag

 
 
Så här började min morgon idag! (minus att jag gått upp några timmar tidigare för att jobba och ganska snart efter frukosten somnade om igen) Jag hade väl tänkt att hinna ner en liten sväng på stan... men vet i tusan nu. Tiden drar iväg som jag vet inte vad, och jag känner mig väl inte så pigg. Vi får se!
 
Skrev detta på Facebook men jag får säga att min kondis börjar förbättras efter att jag under en veckas tid varit tvungen att ränna till och från bussar och tåg! Sedan kära östgötatrafiken (jag tycker faktiskt de oftast gör så gott de kan, så inget ont menat) ändrade tidtabeller häromveckan så passar de inte alltid in så väldigt bra. (tack så jäkla mycket för det pappa! haha) På morgonen t.ex är det antingen att kuta järnet till tåget eller vänta sisådär 28 minuter. Valet är väldigt enkelt för mig i alla fall, jag springer som om det inte finns någon morgondag! Haha. Första morgonen flåsade jag fram till Linghem efter den springturen, numera flåsar jag bara halvvägs till Linghem. ;-)
 
I fredags förra veckan stod jag och väntade på en buss som aldrig kom, men som tur var skjutsade D ner mig till Stationen. När jag klev ur bilen var det knappt 2 minuter kvar tills tåget skulle gå. Jag hann på tåget med sådär 30 sekunders marginal. Starkt jobbat! Liten tidsmarginal när jag ska med bussar och tåg är nog en av få ting som stressar upp mig, då jag gillar att vara ute i god tid. 
 
Nej nu blir det nog duschen! Avslutar med en bild på Majgull som nu julpyntat sig själv lite. :-)
 
//Elza
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0