Goddag!




Lägger helt oprovocerat in en bild på Joe Manganiello som Alcide Herveaux i True blood här... haha.. :P


Jag håller för tillfället på att jobba på ett inlägg om True blood vs Southern vampire series (böckerna) men tänkte göra ett inlägg innan dess också. :-) Det är nog snart dags för lunch tror jag, magen kurrar högljutt för tillfället! Sen är det nog sannerligen dags för en dusch. Håret är lite lagom ofräsch, Elza också tror jag. Haha. Lägger in en liten "blast from the past" i form av en dikt jag skrev för ja en herrans massa år sen. ;-)


Min själ är sprucken
den gick mitt itu igår
du gick rakt förbi
Med undanglidande blick
Det svider i min själ nu


Nej lunchdags nu! Höres!

//Elza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0