Helgen!

Har inte haft ork att blogga under helgen. Men igår tog D och jag en liten miniroadtrip till min farmor och farfars grav där jag satte lite tulpaner jag köpt med mig. Så det blev Linköping- Vårdnäs - Åtvid- hem. D påpekade att min klädsel nog var olämplig för kyrkogårdsbesök. Vadå, min leopardkjol räckte faktiskt under rumpan! ;-) (ursäkta för kjolanekdoten, kunde inte låta bli...:P) På kvällen kollade vi film, Shutter Island. Vad ska man säga? Wierd film helt enkelt, haha. Lite kebab och vin på det med. Idag har jag mest sovit pga huvudvärk, sen har vi flyttat lite möbler här hemma i lägenheten, imorrn kommer de ju och tapetserar om! Så spännande! Spännande är också att kent, om man ska tro på deras intensiva twittrande under helgen, är klara med nya skivan! Oj oj oj, spännande! Bara att invänta april månad nu. Nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0