To do list!

Idag tänkte jag köra ett race och faktiskt göra en del av sakerna jag lovat Danne att göra. Oftast är jag för lat. Haha. Men idag har jag inget bättre för mig. Vill ju bara påpeka också att det är jag som erbjuder mig att göra dessa saker, D tvingar mig inte till nåt. ;-)

1. Fixa disken! Diskbänken verkar producera disk helt själv. Haha. Tur att han har diskmaskin, det underlättar.
2. Sortera, vika och plocka in den rena tvätten. Speciellt eftersom 3/4 av den är min. Hörde nåt muttrande om "man kan tro att det bor ett helt kompani fruntimmer här".
3. Byta sängkläder! Det behövs verkligen. D klagade över smulor i sängen igår. Jag hade inte hjärta att berätta att det nog snarare var Elza som pillat bort torrt skinn från fötterna. (dålig ovana... haha) ;-) Han avskyr det.
4. Städa av lite med hartassen. Eller ja inte så noga men lite grann. Jag verkligen hatar att städa men har jag väl kommit igång kan jag gå helt crazy och gno rent i minsta lilla vrå. Min specialitet är badrumsstädning, jag är nästan berömd för den. ;-) Nåja bland tidigare rumskamrater i alla fall.
5. Duscha å klä på mig och äta lunch nån gång under tiden.

Ja det var väl allt tror jag? Börjar nog med lunch och dusch. Se hur mycket jag hinner, är lat som sagt. :-P

//Elza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0