Trevlig julaftonsmorgon! :-)




Det är alltid så kul att jobba på julafton, för då kan det hända att det hänger en liten julklapp till tidningsbudet! :-) Så även i år. Bara 2 st men jag är väldigt tacksam ändå! Två prenumeranter som uppskattar jobbet jag gör. Den ena fick jag present av förra året, en strut med lite blandat godis bland annat en galet god hemmagjord kola! Den andra presenten var ett litet ljus, himla fint! Jag blir nästan lite rörd. Haha.

Andra bonusen idag var att jag fick 12 (!) tialotter av jobbet, en bouns för att jag varit reklamationsfri! Tror det är 2 lotter för noll reklamationer och 1 lott för en reklamation. Jag såg att jag under året som gått haft sammanlagt 12 reklamationer. Det senaste halvåret har jag i princip haft noll varje månad, så det var nån gång där i början av året som jag drog ner min fina statistik.

Snart är det kanske dags att hoppa in i duschen, för jag lär ju inte kunna somna om nu ändå. Jag är för uppe i varv ärligt talat. Det är ju julafton! :-D Haha. Jag har alltid älskat julen!


//Elza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0