Goddag!

Har väl varit lite glest med uppdateringar på sistone. Jag har haft fullt upp med att hjälpa till med D:s flytt samtidigt som jag försöker övervinna tröttheten som inte vill ge med sig. Det är ingen vidare kombination ärligt talat. Men men skam den som ger sig! Hade dessutom en väldigt konstig dröm imorse så jag var helt slut när jag vaknade. Aja snart är det påsk! Och våren har gjort sitt intåg även om temperaturen är något lägre för tillfället.

Jag har så smått börjat planera inför sommarens resor också, får se vad det blir. Har nog tänkt inleda med några dagar i Vilnius. Annars längtar jag tills elitserien i speedway drar igång, inte så lång tid kvar nu! Tills vidare får jag följa de engelska och polska ligorna. I brist på bröd... haha. Nåja har väl inte så mycket mer att berätta för tillfället. Borde sätta lite fart nu och få nåt mer packat innan Daniel kommer hem. :-)

//Elza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0