På tal om kent...


Jag kom att tänka på när de släppte Du & jag döden. Jag gjorde då praktik på en tidning här i stan (när jag gick journalistutbildning). I alla fall så fick jag den smarta idén att bevaka skivsläppet utanför en lokal skivaffär som skulle öppna tidigt denna dag enkom på grund av kents nya skiva. (Får påminna den yngre generationen att detta var innan spotify, när folk faktiskt fortfarande köpte skivor! Det ni!) Denna idé visade sig vara inte så genomtänkt, de flesta ville ju köpa "limited edition" varianten av skivan som kom någon dag senare och som man då antingen fick föreställa eller beställa via nätet.

Så kön den morgonen ringlade sig inte särdeles lång. Jag borde nog gjort lite bättre research inför den storyn. Nu kan man ju fråga sig om jag själv köpte skivan den morgonen? Nej, för jag hade ju beställt den via nätet... Haha. Ibland tänker jag inte längre än näsan räcker. Fail, eller vad ska man säga? Lyckades dock knåpa ihop en liten artikel om det hela, antagligen med en ganska stor bild. (som det sig bör när man inte har så mycket brödtext... ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0