PP!



Jag var på Barbados igår för första gången sen i augusti. Det var himla kul! Lite sliten idag då jag åkte hem till Linköping efter spelningen, sen iväg och jobba och till sist vid sex imorse fick jag sova. Haha. Aja, var värt sömnbristen. Nu sitter jag på tåget till Norrpan igen. Min hjärna är lite luddig idag så jag ska nog sluta skriva nu. Men på tisdag händer det spännande grejer! Blir en liten tur till Stockholm... tror jag sparar lite på den karamellen. Ni får se på tisdag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas nu att du blinkade lite extra åt PP ;)

2012-04-23 @ 17:55:19
URL: http://smalandskans.blogspot.com
Postat av: Elza

Haha, det är klart jag gjorde! Han vinkade dessutom så glatt ifrån scenen när han såg mig. Kanske varit på Barbados nån gång för mycket? ;-)

2012-04-23 @ 18:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0