Skärtorsdag idag!

Jag trodde jag skulle kunna sova ut idag efter jobbet men min kropp ville annat antar jag. Nåja är väl bara att sätta igång med dagen då. Jag ska städa lite fint här i lägenheten inför påsken! Framåt kvällen till ska jag dra mig till Norrköping och D:s nya lägenhet. Ska bli spännande även om jag redan sett den, fast utan möbler.

Mitt öga ser helt ihopmosat ut, jättekul. Det känns likadant som det ser ut också, som om nån gett mig en smäll. ;-) Nåja kanske laga lite lunch nu, åt några chokladbitar ur mitt påskägg från pappa till frukost. Och nej, jag blir aldrig för gammal för att få påskägg! Haha. Har försökt övertyga D om det men jag vet inte om meddelandet gick enda fram... vi får väl se?

Kommentarer
Postat av: Milliz

Så påskharen har varit hemma hos dig också? Med andra ord har Elza vari snäll i år med. Påskharen har varit och lämnat påskägg tre gånger åt mig. :-) Man blir aldrig för gammal oavsett vad!

2012-04-09 @ 11:03:45
URL: http://skorpionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0