Tillbaka till verkligheten

Så var påskhelgen över. Jag har inte riktigt haft tid med bloggandet i och med D:s flytt. Men nu är jag på banan igen! Det börjar ordna upp sig i D:s nya lägenhet i Norrpan åtminstone. Det är bra. Känns lite underligt dock att han nu bor i Norrköping igen. Men men, det blir nog bra när vi vant oss. Himla fin lägenhet i alla fall! Fast jag får nog lära mig hans ugn lite bättre... haha. Det där med varmluftsugn är inte riktigt min grej.

Jag har även under helgen hunnit med lite påskmat hemma hos mamma (i fredags), annars har det mest varit att greja i lägenheten. Speedwaypremiären i Polen gick väl inte riktigt som jag önskade men det var ju bara första omgången så vi får väl se!

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0