När Elza är på resa...

...så kan det hända lite udda saker. Ibland utanför min kontroll och ibland är de orsakade av mig själv. Kan ju dra lite grejer som hände i år.

~   Jag var lite våldsam när jag skulle låsa upp min hotelldörr i Vilnius så när jag väl fått upp låset stod dörren på golvet och dörrsprintarna låg på golvet... haha. Men jag fick ett nytt, större rum.

~ Såg Anthony Kiedis från Red Hot Chili Peppers komma utspringandes från ett hotell i Vilnius. Elza tog sämsta kändisbilder någonsin.

~ Efter ett par öl, kanske nån för mycket, blev vägen hem till hotellet väldigt långt. Att ha gps i mobilen hjälper inte så värst i onyktert skick heller...

~ Jag ser tydligen finsk ut enligt en estnisk kille jag träffade på bussen till Ventspils. Den har jag aldrig hört förr faktiskt!

~ Att det inte är bra att lita blint på gpsen i mobilen, då kan man hamna på en avstängd och lerig gata i kolmörker. Men jag hittade rätt till sist! Fast det tog ju längre tid än vad gpsen påstod.

~ Det är inte så kul att ha hytten nedanför discot på båten om man lägger sig tidigt som jag brukar göra. Ett litet axplock från min resa.





Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha, låter som det händer en del på dina resor =)

2012-08-22 @ 17:06:46
URL: http://imaginerium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0