Rastlös

Känner mig smått rastlös idag. Jag är ju inte direkt sysslolös, vet i fan vad det är. Känns som om nåt fattas, men jag vet inte vad. Nån slags känsla i kroppen som jag inte riktigt kan sätta ord på. Mig veterligen så har jag inte glömt göra nåt eller så.*skratt* Får väl städa eller plugga för att hålla mig sysselsatt. ;-) Eller dricka kaffe som jag brukar, för det blir man ju så mycket lugnare av. Haha. Nej får väl sluta filosofera nu och göra lite nytta!

Här är en bild på Elza anno 1990! :-)


Kommentarer
Postat av: Milliz

Där var damen inte katig...men jag vet hur det är med rastlösheten. Är inne på min sjunde kopp te nu så...

2012-02-08 @ 20:00:38
URL: http://skorpionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0