Gäsp

Elzas dag so far! 
- Vaknade som vanligt inatt för att gå upp och jobba. Vaknade av mina egna kallsvettningar. Härligt! 
- Iväg och jobba.
- Hem och sova.
- Sov till klockan ett. Kollade på klockan, vände mig om och somnade om. Haha.
- Gick upp vid två, åt lunch, somnade på soffan fram till klockan tre ungefär.
- Nu är det kaffedags för första gången idag! Det behövs verkligen. ;P


Hade tänkt skriva nåt fyndigt roligt inlägg idag med, se om jag orkar med det senare ikväll. Haha. Ska masa mig in i duschen efter kaffet och sedan ta en liten promenix och få lite frisk luft. Se om det hjälper mot tröttheten. Skulle ju va kul att veta om det är nån jäkla förkylning/infektion i kroppen eller om det bara är min fibromyalgi som spökar. Har för övrigt inte ont i kroppen, men det kommer kanske. Jag vill vara pigg igen! Mäh.

Nåja lite senare ikväll kan det komma upp en "Elza topp 5!", spännande spännande. Haha. Veckans ämne blir, trots årstiden, speedwayförare! Listan är väldigt ytligt och totalt oseriös! (och jag misstänker att många redan misstänker vem ettan är... men det låter jag vara osagt än så länge... ni kanske blir överraskade? haha)

Ciao!

//Elza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0