Prettty little liars!

Nu har vintersäsongen för Pretty Little Liars dragit igång igen i USA. Och jag får säga att när de castade killarna i den serien så gjorde de en hel del bra val. Eller bara bra val? För att fortsätta i ytlighetens tecken ska jag räkna upp mina favoriter.

1. Ian Harding som Ezra Fitz!
(varför hade inte jag såna lärare på gymnasiet? haha)




2. Drew van Acker som Jason DiLaurentis
(man kan ju dö för mindre än de där ögonen och läpparna!)




3. Keegan Allen som Toby Cavanaugh
(Fulsnygg på ett behagligt vis)





4. Tyler Blackburn som Caleb, sist men inte minst!
(Han faller inte mig på läppen riktigt ärligt talat, men ser ju bra ut iaf)




Ja, det får väl avsluta dagens ytliga inlägg. Haha. I brist på annat vettigt att skriva så funkar ju alltid lite pretty faces att glo på. Speciellt när man själv känner sig smått vrak-aktig. Eller så kan det ju helt enkelt kategoriseras under "30 års kris" rätt och slätt. Strunt samma. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0