Trött dag

Go kväll!

Jaha, så har man sovit bort en hel söndag i princip. Jag slumrade till vid kl 10, vaknade till vid 12 och tänkte gå upp men så somnade jag om och sov till klockan 3. Haha. Aja, men sen masade jag mig ju faktiskt upp. Nån måtta får det va på dekadensen även om man är halvsjuk. *skratt* Nu har jag ätit, glott lite på teve men eftersom ögonen började kännas lite tunga är det dags för kaffe nu. Sen en dusch tror jag, har ju svettats en aning idag. Kanske ett avsnitt av Sons of Anarchy senare ikväll? Har sagt det förut men den serien blir bara bättre för varje avsnitt! Och det dröjer inte länge innan man börjar heja på "the bad guys", som kanske inte är så onda ändå. Nåväl, kolla själva!




Charlie Hunnam som Jax Teller i Sons of Anarchy, här snackar vi ögongodis! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0