30 klänningar på 30 veckor?

Jag har alltid trott att jag inte direkt har nån shopping hang up. Dvs en del gillar att köpa skor, andra väskor, en del gillar smycken andra köper jeans med mera. Men så började jag inventera mitt klänningsförråd. Well... jag slutade räkna vid 30 st. Haha.(skulle jag räkna in kjolar så drar det iväg lite till... skratt) Då pratar vi festklänningar, vardagsklänningar och en del där mittemellan. Så nu har jag gett mig själv en utmaning, på 30 veckor ska jag ha använt lika många OLIKA klänningar. Jag har alltså till 2 oktober på mig. Visst vardagsklänningarna kan jag nog beta av ganska fort men festklänningarna blir lite svårare. Jag får väl vara lite uppfinningsrik helt enkelt! Om jag inte klarar detta är det köpstopp på klänningar hela oktober månad. Och jag kan inte bara ha på mig klänningen här hemma, jag måste haft på mig den utanför dörren så andra kan se den. Och jag lägger givetvis upp en bild på bloggen på mig själv i varje klänning.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag ser fram emot att följa denna utmaning!

2012-03-15 @ 13:03:12
URL: http://www.smalandskans.blogspot.com
Postat av: Elza

Jag hittade ännu fler klänningar... haha. Tror siffran ligger på runt 40, men håller mig nog till 30 klänningar och 30 veckor. Lite enklare så. :-) Är nog nån som har krympt... haha..

2012-03-16 @ 00:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0