Go kväll!

Okej, dags för uppdatering känner jag! Har slöat till lite. Blir mycket instagram just nu, och twitter, så lite Facebook på det. Blev för övrigt retweetad av Mons Kallentoft häromveckan! Kul!

 

Hans senaste bok var bland hans bättre. Jag köpte den till mamma i födelsedagspresent och passade på att läsa den innan hon fick den. (Vet inte om det är så artigt att göra det men med tanke på att jag ändå skulle lånat den av henne senare så... haha, och jag läser väldigt snabbt)

 

Har blivit en hel del tid i Norrköping på sistone, ganska naturligt i och för sig. Jag vill få valuta för mina pengar jag lägger på det dyra busskortet. :-P

 

Hade en liten fail förra veckan. Involverande speedway. Den roar nog vissa mer än andra. (tror dock att den som skulle roas mest av den inte läser min blogg... men ändå) Det var ju semifinaler i speedway och jag hade lyckats övertyga pappa om att åka till Motala för att se Piraterna- Dackarna. Jag kollade inte upp vilken dag den skulle vara utan antog rakt av att det var tisdag, som vanligt.

 

Så på tisdag stod jag glad ihågen och väntade på pappa. Kände på mig att det var något skumt dock. Inga uppdateringar om den kommande semifinalen på Twitter eller Facebook. Går på mobilen in på Svemos hemsida och inser att den är imorrn! :O FAIL! Hur jag lyckats missa denna info övergår mitt förstånd. Haha. Tack och lov för smartphones!

 

Nåväl, pappa och jag tog en tur till Skäggetorp centrum och fikade istället... och på onsdagen slapp jag se Dackarnas förlust. Så slutet gott?(nästan i alla fall...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0