Piggelin!

Idag satte jag faktiskt klockan så jag inte skulle sova bort halva dan. Jag måste nog kolla över inställningarna på min "xtremeclock"-app för jäveln går ju inte att stänga av! :O Det är en evig kamp varje natt/morgon.
 
Den ringer, om jag nu ens fattar att det är den som ringer (och inte börjar mixtra med klockradion, har hänt att jag i ren frustration dragit ur sladden för att sen inse att det inte var den som ringde... haha) så drar jag med fingret för att stänga av det extremt höga ljudet som flödar ur den. Jag tänker "nja kanske fem minuter till", den ringer igen, jag stänger av alarmet helt (tror jag).
 
Jag knallar ut i köket för att slå på kaffebryggen och hör då hur det börjar låta nåt fruktansvärt från mitt rum. Då är jäveln igång igen! Så nu får jag ta bort alarmet varje gång jag går upp, så jag inte väcker hela huset... haha. Får nog ta en titt på inställningarna någon gång när jag inte är nyvaken. :-P
 
Och det var dagens i-landsproblem! *pling*
 
Annars är det bara lugnt. Kom på mig själv att längta efter sommar och speedway igår. Nu får tiden ticka på lite snabbare så det snart blir april. Jag vill ha elitserie, gp och den "nygamla" euroserien! Speedwayen ger mig den dramatik som mitt liv saknar just nu. Man får ta det man får. ;-)
 
Hittade denna bilden i mobilen. Här har Elza gått lös på klockradion, i ren frustration har jag först vänt upp och ner på den (för att den inte ska låta så mycket? haha) för att sen dra ur sladden. För att sen inse att det var mobilen som ringde, inte klockradion. Ja, vad ska man säga? Elza tröööööööööööött!
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0