Vinterkyla

 
 
Nu börjar jag ärligt talat bli lite less på vintern. Vet inte om jag har blivit känsligare nu när jag blivit äldre men jag bor praktiskt taget i ett par långkalsonger och tjocka sockor nuförtiden. Går inte ut utan att ha det inunder. Annars fryser jag som en tok! Nästa vecka verkar det bli plusgrader, jag ser fram emot det! 
 
Nu blir det dusch och sen en tur på stan... blir nog en tur till systemet och sedan inhandla lite tacogrejer. ;-) Det är ju fredag! Haha,
 
Bjuder på en bild från sommaren 2013, från Skulte i Lettland, här snackar vi fin nästan öde strand! (att det sedan fanns en jäkla massa flygfän som jagade mig "like there was no tomorrow" och orsakade stora och små bett över hela kroppen, det är en annan historia... ;-P) 
 
Just det hängde en liten julklapp på min dörr när jag kom hem igår kväll, det var från Marta, den spanska tjejen (utbytesstudent) som bor i lägenheten. Öppnade paktet och inuti fanns denna fina ring! :-) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0