Tillbaka igen!

Efter ett långt blogguppehåll så är jag tillbaka igen. Ännu ingen förhoppning om varken vår eller sommar. Men men, det kommer väl det med så småningom? Solen börjar åtminstone värma på ganska bra. Vi får vara glada för det lilla. Ärligt talat har det väl inte hänt fruktansvärt mycket men jag har en planer för våren och sommaren vilket gör allt vardagligt lite roligare och lättare. 
 
På lördag startar dessutom speedway'n igen! Det har varit en låååång vinter. Problemet är väl att det börjar vid fyra på morgonen eftersom det sänds från Nya Zeeland, men jag får väl undvika alla slags nyheter fram till elva då de sänder ett sammandrag på SVT. Heja Nicki!
 
Och nu ska jag ner och ta hand om tvätten. Oj vilket spännande liv jag har! Haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0